חיפוש עובדים בעסק קטן
גיוס עובדים

חיפוש עובדים בעסקים קטנים

מבחינת משרד הכלכלה, עסקים קטנים ובינוניים מוגדרים ככאלה שמעסיקים עד 50 עובדים. בתוך כך, ברשימת העסקים הקטנים והבינוניים בישראל נכללים גם יזמים ועצמאיים שלא מעסיקים עובדים וגם כאלה שמעסיקים כמה עשרות עובדים בעת ובעונה אחת. עם זאת, יש בהחלט הבדל משמעות בין העסקת עשרות עובדים לבין העסקת מאות עובדים ואותו אפשר לזהות גם בשלבי חיפוש עובדים וגיוסם.

כניסה למאמר »
גיוס עובדים

מודעות דרושים – איך לעשות את זה יעיל.

דרושים עובדים לעסק והדבר הראשון שעושים הוא לפרסם מודעות דרושים. לפני שנדבר על איפה כדאי לפרסם את המשרה שלכם, בואו נדבר קצת על כתיבה יעילה של מודעות דרושים. מודעת דרושים טובה תגדיר את החשיפה למשרה שלכם, תצמצם קורות חיים לא רלוונטיים ובסופו של יום תביא לגיוס מהיר יותר ויעיל יותר. אז איך עושים את זה? צוות מיסטר ג'וב מסביר.

כניסה למאמר »
איפה ניתן למצוא מודעות דרושים
חיפוש עבודה

איך מוצאים מודעות דרושים?

מודעות דרושים הם כלי ראשון לחיפוש עבודה. חיפוש עבודה יכול להיות משימה מורכבת שמחייבת שימוש במגוון אמצעים. מבחינת המעסיק, הפתרון הוא להגדיר באופן כמה שיותר מדויק את תנאי ההעסקה ולפנות רק אל מועמדים רלוונטיים. מנגד, דורשי עבודה צריכים לדעת איפה למצוא מידע על משרות פנויות ולדאוג שהוא יעלה בקנה אחד עם הציפיות שלהם.

כניסה למאמר »
גיוס עובדים בלי לקום מהכיסא
גיוס עובדים

גיוס עובדים בלי לקום מהכיסא

זמן שווה כסף ועבור בעלי עסקים יש לו השפעה על המוניטין, על מערכת היחסים מול הלקוחות ולעיתים גם על שיתופי הפעולה עם הספקים. כתוצאה מכך, אין פלא שכל בעלי העסקים ללא יוצא מן הכלל מחפשים דרכים יעילות לחסוך בזמן. מצד שני, אף בעל עסק לא רוצה שהחיסכון בזמן יבוא על חשבון הרווחים שלו. הדילמה הזו בין חיסכון בזמן לבין ביצועים עולה אצל עסקים קטנים, בינוניים וגדולים והיא בולטת בעיקר בתחום של גיוס עובדים.

כניסה למאמר »
מודעות דרושים
חיפוש עבודה

מודעות דרושים – אילו סוגי מודעות קיימות ומה אפשר ללמוד מההבדלים בניהן.

מודעות דרושים מאפשרות למעסיקים לגייס עובדים. המטרה של המודעות היא להציג בצורה ברורה, מפורטת ושקופה את תנאי המשרה ואת תנאי הקבלה. מן העבר השני, דורשי עבודה קוראים את המודעה על מנת לדעת לאן לשלוח קורות חיים. כתוצאה מכך יש גם הבדלים בין ענפים שבהם דרושים עובדים ולא מעט סוגים שונים של מודעות.

כניסה למאמר »
מחפשי עבודה לומדים מתהליך גיוס העובדים
חיפוש עבודה

על גיוס עובדים – מה אפשר ללמוד מהאופן שבו מתבצע גיוס העובדים?

כמו כל ענפי המשק, גם ענף גיוס עובדים משתנה ודינמי מאוד. לכן חשוב, גם כמחפש עבודה לעקוב אחרי השינויים והתנודות בענף.
ככל שמחפש העבודה מכיר יותר את התמורות בתחום הגיוס, כך יותר קל לו להוביל על מתחריו לתפקיד המבוקש.

כניסה למאמר »
למצוא מודעות דרושים
חיפוש עבודה

מה עושים אחרי שמוצאים מודעות דרושים?

עברנו בכל האתרים, בכל קבוצות הפייסבוק ואפילו על כל העיתונים עד שסוף סוף מצאנו מודעות דרושים שבהן חפצה נפשנו. ממש תפקיד החלומות שלנו. איך מתקדמים מכאן, איך ניגשים למשרה בצורה הטובה ביותר ואיך מגדילים את הסיכוי להתקבל למשרה.

כניסה למאמר »
חיפוש עבודה וגיוס עובדים באינטרנט
גיוס עובדים

אתר האינטרנט של העסק במהלך גיוס עובדים

גיוס עובדים יעיל הוא כזה שמשתמשים בכל הכלים שניתן כדי להגיע לגיוס אפקטיבי במיוחד. אחד מהכלים שעומדים לרשות חלק מהמעסיקים הוא אתר האינטרנט של העסק. חשוב לדעת איך להשתמש בו בתהליך גיוס העובדים כדי למקסם את יעילות הגיוס.

כניסה למאמר »
דילוג לתוכן