גיוס עובדים בלי לקום מהכיסא

זמן שווה כסף ועבור בעלי עסקים יש לו השפעה על המוניטין, על מערכת היחסים מול הלקוחות ולעיתים גם על שיתופי הפעולה עם הספקים. כתוצאה מכך, אין פלא שכל בעלי העסקים ללא יוצא מן הכלל מחפשים דרכים יעילות לחסוך בזמן. מצד שני, אף בעל עסק לא רוצה שהחיסכון בזמן יבוא על חשבון הרווחים שלו. הדילמה הזו בין חיסכון בזמן לבין ביצועים עולה אצל עסקים קטנים, בינוניים וגדולים והיא בולטת בעיקר בתחום של גיוס עובדים.

גיוס עובדים בלי לקום מהכיסא

החדשות הטובות עבור בעלי עסקים הן שכיום אפשר לבצע את התהליך של גיוס עובדים חדשים בלי לקום מהכיסא. כל מה שנדרש מבעלי עסקים הוא להכיר את היתרונות של גיוס עובדים דרך האינטרנט ולנצל אותם. מאותו רגע והלאה, עולה הסיכוי שהמעסיקים ימצאו את העובדים שמתאימים להם ואף יקצרו את משך הזמן שעובר עד שהם יגיעו ליום הראשון שלהם במשרד.

למה לבצע גיוס עובדים דרך האינטרנט?

האמת היא שהחיסכון בזמן הוא רק חלק מרשימת היתרונות של גיוס עובדים דרך האינטרנט. יתרה על כך, חיפוש עובדים באינטרנט יכול לחסוך בזמן רק כאשר הוא מתבצע בצורה יעילה. בכל מקרה אחר, ייתכן והניסיון לחסוך בזמן על ידי חיפוש עובדים באמצעות האינטרנט דווקא יתגלה לטעות. זה בדיוק המצב אצל מעסיקים שמתחילים תהליך של חיפוש עובדים באינטרנט – אך מבלי להגדיר לעצמם מה בדיוק הם צריכים.

בשביל לבצע גיוס עובדים דרך האינטרנט וליהנות מהיתרונות של המרחב המקוון צריך להקפיד על שלבי עבודה נכונים. ראשית, חשוב להשתמש באמצעי סינון מתקדמים: באמצעות האינטרנט אפשר להגיע כמעט לכל אחד ואחת בעולם, אבל אין לזה תוחלת אם הסינון לא אפקטיבי. מבחינת המעסיק, הגדרת אמצעי סינון מתקדמים תבטיח שרק קורות החיים הרלוונטיים יגיעו אליו ושהחיסכון בזמן ימשיך גם אחרי פרסום מודעות הדרושים.

כמו כן, מומלץ להשקיע באפיון המועמדים בשביל לחסוך בעלויות פרסום. חיפוש עובדים דרך האינטרנט זול משמעותית בהשוואה לאלטרנטיבות, הוא מאפשר למעסיק לשמור על גמישות בכל מה שנוגע לעדכון המודעה והוא גם נוח עבור המועמדים עצמם. במקביל, אלו בדיוק הסיבות שהופכות את התהליך של גיוס עובדים באינטרנט למועדף אצל מעסיקים על חשבון העיתונות הכתובה או המשודרת.

גיוס עובדים לכל אורך השנה

מעסיקים עם נוכחות באינטרנט יכולים לנצל את זה על מנת לגייס עובדים לכל אורך השנה. אמנם לא בכל רגע נתון הארגון מגייס עובדים, אך אין מניעה לאסוף את קורות החיים ובמידת הצורך להשתמש בהם על מנת ליצור קשר עם מועמדים. גם זה יתרון שיש לאתרי אינטרנט ומאגרי דרושים מקוונים על חשבון פרסום מודעות דרושים רגילות, בעיקר כאשר מדובר על ארגונים גדולים ותאגידים בינלאומיים.

בסופו של דבר, הניסיון לחסוך בזמן מעודד חיפוש אחר פתרונות חדשים ומקוריים. הדוגמא של חיפוש עובדים דרך האינטרנט היא רק אחת מיני רבות, כי אפשר לראות מעסיקים שרוצים לחסוך באנרגיות גם בתחומים אחרים לגמרי. כל עוד המעסיקים עצמם יודעים מה חשוב להם, מגדירים סדר עדיפויות וקובעים תקציב, הם יכולים ליהנות מהיתרונות של גיוס עובדים באינטרנט בלי לקום מהכיסא ובלי להתנצל.

פופולארי

חיפוש עובדים בסקטור הציבורי
גיוס עובדים

חיפוש עובדים לסקטור הציבורי

רבים רוצים לעבוד במגזר הציבורי בגלל התנאים. בין היתר, עבודות בסקטור הזה מתאפיינות בשעות נוחות, חופשות, זכויות סוציאליות מחמירות שנשמרות במלואן ובמקרים מסוימים גם קביעות לפני יציאה ופרישה לפנסיה. עם זאת, המעסיקים שאחראיים על חיפוש עובדים לסקטור הציבורי לא תמיד נהנים מהביקוש הזה.

כניסה למאמר
חיפוש עבודה וגיוס עובדים באינטרנט
גיוס עובדים

אתר האינטרנט של העסק במהלך גיוס עובדים

גיוס עובדים יעיל הוא כזה שמשתמשים בכל הכלים שניתן כדי להגיע לגיוס אפקטיבי במיוחד. אחד מהכלים שעומדים לרשות חלק מהמעסיקים הוא אתר האינטרנט של העסק. חשוב לדעת איך להשתמש בו בתהליך גיוס העובדים כדי למקסם את יעילות הגיוס.

כניסה למאמר
מודעות דרושים
חיפוש עבודה

מודעות דרושים – אילו סוגי מודעות קיימות ומה אפשר ללמוד מההבדלים בניהן.

מודעות דרושים מאפשרות למעסיקים לגייס עובדים. המטרה של המודעות היא להציג בצורה ברורה, מפורטת ושקופה את תנאי המשרה ואת תנאי הקבלה. מן העבר השני, דורשי עבודה קוראים את המודעה על מנת לדעת לאן לשלוח קורות חיים. כתוצאה מכך יש גם הבדלים בין ענפים שבהם דרושים עובדים ולא מעט סוגים שונים של מודעות.

כניסה למאמר
דילוג לתוכן