אתר האינטרנט של העסק במהלך גיוס עובדים

גיוס עובדים יעיל הוא כזה שמשתמשים בכל הכלים שניתן כדי להגיע לגיוס אפקטיבי במיוחד. אחד מהכלים שעומדים לרשות חלק מהמעסיקים הוא אתר האינטרנט של העסק. חשוב לדעת איך להשתמש בו בתהליך גיוס העובדים כדי למקסם את יעילות הגיוס.

חיפוש עבודה וגיוס עובדים באינטרנט

גיוס עובדים מתאפיין בניסיון של המעסיק לקבל פניות וקורות חיים ממועמדים רלוונטיים. מבחינת המעסיק, מה שחשוב בסופו של דבר הוא לגייס את העובדים הטובים ביותר לפי מאפייני המשרה והתפקיד. בשביל להשיג את המטרה הזו מוכנים מעסיקים להשקיע זמן, כסף ומשאבים בתהליך גיוס עובדים מוצלח. עם זאת, המעסיקים צריכים גם לקחת בחשבון את התהליך שעובר על המועמדים עצמם.

אנשים שמחפשים עבודה מגישים כיום קורות חיים רק למעסיקים שנראים להם רלוונטיים. זה אומר שבמקום למהר להציע מועמדות לכל מעסיק, אותם דורשי עבודה מחפשים מידע על מי שרוצה לגייס אותם ומנסים להבין מה עומד מאחוריו. בין היתר, המועמדים גם נכנסים לאתר האינטרנט של המעסיק ומנסים לדלות עליו כמה שיותר אינפורמציה.

המשמעות של האמור לעיל היא שלאתר האינטרנט של המעסיק יש השפעה על היכולת שלו לגייס עובדים טובים. אם אתר האינטרנט של המעסיק לא מספיק מושקע, מעוצב ומעודכן, סביר להניח שהמועמדים שיגיעו אליו יוותרו על התענוג לעבוד אצלו. לחילופין, אתר אינטרנט שנראה מרשים בכלל ובמהלך התקופה של חיפוש עובדים בפרט – יעלה את הסיכוי לתהליך גיוס מוצלח ואפקטיבי.

כך תשפר את אתר האינטרנט שלך לצורך גיוס עובדים

קודם כל, כדאי למעסיקים לדאוג שאתר האינטרנט שלהם יעביר את המסר הנכון גם עבור הלקוחות וגם עבור המועמדים. אם למשל מעסיק מסוים יודע שהוא עומד להיכנס בקרוב לתהליך ארוך של גיוס עובדים, עליו לבצע מקצה שיפורים ושינויים באתר. השינויים יכללו בין היתר החלפה של התוכן באתר, עדכון של העיצוב הגרפי, בדיקת תקינות של המרכיבים השונים וכן הלאה.

שנית, מומלץ לנצל את אתר האינטרנט של המעסיק כפלטפורמה שעומדת ברשות עצמה בכל הנוגע לתהליך של חיפוש עובדים. אם למעסיק יש ממילא אתר אינטרנט פעיל ואם מגיעים אליו גולשים, אין סיבה שלא תופיעו בו הפניה ליצירת קשר ולקריירה. כך למעשה אתר האינטרנט של המעסיק עוזר לו לגייס עובדים בלי לדרוש ממנו לשלם על כך בנפרד.

מעבר לכך, מעסיקים צריכים לזכור שאין להם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. על מעסיקים שנמצאים בעיצומו של תהליך גיוס עובדים לוודא שעמוד הפייסבוק שלהם פעיל, שיש מישהו שעונה ללקוחות ושיש גם גורם שאחראי לאסוף את קורות החיים שמגיעים ממודעות הדרושים. התאמות אלו הן חלק חיוני בתהליך של גיוס עובדים ובלעדיהן עלולה ההשקעה לרדת לטמיון.

השראה מתהליכי חיפוש עובדים בארץ ובעולם

מעסיק שרוצה לדעת איך לשנות את אתר האינטרנט שלו כך שהוא יעלה את סיכויי ההצלחה של תהליכי חיפוש עובדים יכול לעשות את זה בעזרת הצצה לאתרים אחרים. השראה מתהליכי גיוס עובדים בארץ ובעולם היא חלק חשוב מהתנהלות העסק, כל עוד היא מבוצעת באופן חוקי וללא העתקות או חיקויים.

כך למשל מעסיקים יכולים להתרשם מאתרי אינטרנט של חברות גדולות מהתחום שלהם. אם אותן חברות נמצאות בתהליכי חיפוש עובדים חדשים, סביר להניח שזה יקבל ביטוי באתר. מאותו רגע והלאה, מה שנשאר למעסיק לעשות הוא רק לבצע את השינויים גם באתר שלו. כך מייעלים את התהליך של גיוס עובדים ומרשימים אותם.

פופולארי

מודעות דרושים
חיפוש עבודה

מודעות דרושים – בארץ ובעולם

בכל מקום שבו דרושים עובדים יש מודעות שתפקידן לפרט על מאפייני המשרה, תנאי העסקה, הרכב השכר ועוד. בין היתר, מודעות אלו משמשות לתיווך בין מחפשי עבודה לבין המעסיק והן מפורסמות במגוון רחב של אמצעי תקשורת. עם זאת, סקירה לעומק של מודעות דרושים מגלה לא מעט הבדלים בין אלו שנפוצות בישראל לבין אלו שקיימות בשאר העולם.

כניסה למאמר
חיפוש עובדים בסקטור הציבורי
גיוס עובדים

חיפוש עובדים לסקטור הציבורי

רבים רוצים לעבוד במגזר הציבורי בגלל התנאים. בין היתר, עבודות בסקטור הזה מתאפיינות בשעות נוחות, חופשות, זכויות סוציאליות מחמירות שנשמרות במלואן ובמקרים מסוימים גם קביעות לפני יציאה ופרישה לפנסיה. עם זאת, המעסיקים שאחראיים על חיפוש עובדים לסקטור הציבורי לא תמיד נהנים מהביקוש הזה.

כניסה למאמר
גיוס עובדים בלי לקום מהכיסא
גיוס עובדים

גיוס עובדים בלי לקום מהכיסא

זמן שווה כסף ועבור בעלי עסקים יש לו השפעה על המוניטין, על מערכת היחסים מול הלקוחות ולעיתים גם על שיתופי הפעולה עם הספקים. כתוצאה מכך, אין פלא שכל בעלי העסקים ללא יוצא מן הכלל מחפשים דרכים יעילות לחסוך בזמן. מצד שני, אף בעל עסק לא רוצה שהחיסכון בזמן יבוא על חשבון הרווחים שלו. הדילמה הזו בין חיסכון בזמן לבין ביצועים עולה אצל עסקים קטנים, בינוניים וגדולים והיא בולטת בעיקר בתחום של גיוס עובדים.

כניסה למאמר
דילוג לתוכן